Garantia produselor - Trimitere in service

Noi, cei de la MyGadgets.ro, depunem toate eforturile necesare pentru a aduce pe piata produse de calitate si de a iti oferi liniste in suflet cand cumperi de la noi. De aceea, avem 3 tipuri de garantii, menite sa te protejeze:

  • garantia de retur de 14 zile, ce poate fi consultata aici
  • garantia returnarii banilor 100%, despre care poti citi in Politica de retur
  • garantia comerciala de 2 ani, cea descrisa mai jos

Garantam ca produsele comercializate de MyGadgets.ro te vor satisface pe deplin. Totusi, daca produsele cumparate de la noi se strica in termen de 2 ani de la achizitie sau au vicii de fabricatie, ce nu au putut fi identificate la controlul CTC intern, acestea se pot repara sau inlocui, dupa caz.

Pentru a beneficia de garantia comerciala de 2 ani, trebuie ca produsele sa nu prezinte defecte fizice ca: lovituri, zgarieturi, crapaturi, ciobiri, scapari din mana, componente lipsa sau sa fi fost folosite inadecvat prin stropiri cu substante toxice sau erozive, scufundari in solutii chimice, supuneri la temperaturi inalte sau joase, alimentate la retele electrice improvizate sau nealimentate corespunzator. Produsele sunt garantate numai in cazul in care acestea au fost utilizate cu atentie, conform scopului pentru care ele au fost create. 

Garantia se acorda in mod gratuit in interiorul termenului de 2 ani si contra-cost dupa trecerea acestuia. Ea incepe sa curga de la data facturii.

Daca doresti sa trimiti in service un produs comandat pe siteul https://mygadgets.ro, urmeaza procedura de garantie descrisa mai jos si trimite produsul achizitionat in conformitate cu acesta procedura:

 

PROCEDURA DE GARANTIE presupune parcurgerea urmatorilor pasi:

Pasul 1 – trimite-ne un email la adresa suport@mygadgets.ro, care sa cuprinda informatiile solicitate mai jos SAU completeaza Formularul de Garantie de mai jos cu informatiile necesare identificarii comenzii tale in sistem:

              – numele si prenumele persoanei pe numele careia s-a emis factura fiscala

              – adresa de email folosita pentru corespondenta cu siteul nostru

              – numarul de telefon la care sa fiti contactat/a

              – numarul facturii primite si data emiterii ei

              – motivul trimiterii in service, detaliind defectul produsului, daca produsul mai este functional sau nu

              – adresa fizica la care se doreste expedierea produsului reparat sau a celui inlocuitor, dupa caz

           

Pasul 2 – asteapta sa fii contactat de unul dintre consultantii nostri, telefonic sau prin email, pentru a afla daca indeplinesti conditiile de garantie si a iti comunica adresa fizica la care sa trimiti produsul si numele curierului agreat de noi. Nu se accepta trimiterea produsului in garantie prin Posta Romana sau prin alti curieri, in afara celor acceptati de noi.

Pasul 3 – daca ai primit validarea trimiterii in service de la consultantul MyGadgets.ro responsabil cu garantiile si ti-a fost comunicata adresa fizica la care sa trimiti produsul, pregateste coletul in mod corespunzator. Asigura-te ca ambalezi produsul pentru garantie in conditii similare cu cele prin care ti-a fost expediat. Ambalarea trebuie sa fie facuta folosind materiale de protectie (suporti de polistiren, cutii de carton de protectie) si asigurandu-te ca produsele vulnerabile la lovituri sunt corect pregatite pentru incarcari-descarcari succesive.

Pasul 4 – acelasi consultant MyGadgets.ro, care ti-a validat cererea de trimitere in service, va fi responsabil si cu verificarea integritatii si a nefunctionalitatii produsului ce face obiectul garantiei, validand-l si trimitandu-ti un e-mail de confirmare primire produs in garantie.

Daca produsul trimis in service nu indeplineste criteriile acceptate pentru reparatie (practic fiind nereparabil sau atat de deteriorat incat nu indeplineste conditiile de garantie), iti va fi trimis inapoi, cu rambursul taxei de transport x 2. Mentionam ca, responsabilul cu garantiile intocmeste Proces-verbal de receptie a produsului in garantie, cu imagini si dovezi video a modului in care s-a primit coletul de la client.

Daca produsul trimis in service, in interiorul termenului de garantie, indeplineste criteriile pentru a fi reparat sau inlocuit, acesta se va repara gratuit si va fi trimis clientului tot gratuit. Practic, in interiorul termenului de garantie, daca toate conditiile de service sunt indeplinite, beneficiezi de manopera de reparatie si de cea de expeditie GRATUIT. Vei achita doar contra-valoarea trimiterii in service a produsului. 

Pasul 5 – vei primi un e-mail de confirmare a acceptului in service si cu estimarea perioadei de reparatie.

Pasul 6 – vei fi contactat telefonic si pe e-mail pentru a stabili o zi in care sa receptionezi produsul tau reparat/inlocuit, achitand curierului doar contra-valoarea transportului catre noi, in valoare de 30 lei (cea a transportului catre tine este gratuita, alaturi de manopera de reparatie)

Formular de Garantie